Aluemarkkinointia yksin vai yhdessä? Seminaari pohtii yhteismarkkinoinnin etuja Mikkelissä

11.02.2014

Miten aluetta – maakuntaa, seutukuntaa, kuntaa tai kylää – ja sen tapahtumia on tehokkainta markkinoida? Sitä pohditaan Etelä-Savon maakuntaliiton järjestämässä tilaisuudessa 18. helmikuuta klo 12 – 16 Mikkelissä.

Seminaari Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa? on samalla maakunnallisen markkinointihankkeen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta päätöstilaisuus.

Tilaisuudessa pohditaan muun muassa, mitä alueen yhteismarkkinointi mahdollisesti antaa enemmän kuin yksin toimiminen. Entä miten maakunnan vahvuudet on paras viestiä maailmalle ja onko hankkeista jotain hyötyä?

Kokemuksiaan Etelä-Savon markkinointihankkeesta pohtivat paneelikeskustelussa hankkeessa mukana olleiden tahojen edustajat, muun muassa Savonlinnan Oopperajuhlien markkinointipäällikkö Helena Kontiainen ja Taidekeskus Salmelan toiminnanjohtaja Tuomas Hoikkala. Mukaan on kutsuttu myös kuntien ja liike-elämän edustajat.

Yli maakuntarajojen ulottuvaan aluemarkkinointiin kehottaa alustuksessaan Etelä-Savon entinen ja Etelä-Karjalan tuore maakuntajohtaja Matti Viialainen, jolle maakunnallinen markkinointi Etelä-Savo-vuosina oli lähes tulkoon sydämen asia.

Yhteistyön voimaa ja vaikeuksia yritysten markkinoinnissa pohtii toimitusjohtaja Janne Leinonen matkailualan yritysverkostosta Saimaan Charmanteista.

Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -markkinointihanke on toteuttanut muun muassa asumiseen, opiskeluun ja ostosmatkailuun liittyviä markkinointitoimia vuosina 2012 – 2013.

Sloganit Aurinkoista huomenta Etelä-Savosta, Vaihda maisemaa! Asumisen onnea järviluonnon rauhassa, Vain elämää Etelä-Savossa, Ready Study Go Mikkeli ja Lähes 100 liikettä ovat tehneet maakuntaa tunnetuksi niin televisiossa, radiossa, verkossa kuin erilaisissa tapahtumissakin.

Maakuntaliiton vetämän markkinointihankkeen tavoitteena on ollut lisätä maakunnan myönteistä tunnettuutta ja houkutella alueelle investointeja, yrittäjiä ja asukkaita. Hanke on vahvistanut myös maakunnan kulttuurin kärkitapahtumien vetovoimaa ja ostosmatkailua. Sen budjetti on ollut 1,9 miljoonaa. Hanketta on rahoitettu EU:n rakennerahasto-ohjelmasta.

Maakunnallisen markkinoinnin jatkoa selvitetään maakuntaliiton hankkeessa Etelä-Savon maakunnallisen markkinoinnin esiselvitys. Selvitys käynnistyi helmikuun alussa 2014, ja se kestää elokuun loppuun 2014.

Vuosina 2009 – 2011 maakuntaliitto veti markkinointihanketta Etelä-Savo – Saimaan maakunta tunnetuksi.

Lisätietoja antavat vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen elinvoimahankkeesta, puh. 044 770 0519, ja projektipäällikkö Heidi Miettinen esiselvityshankkeesta, puh. 044 770 0512.

Esimerkkejä Etelä-Savon markkinointihankkeen toimista myös osoitteissa:

Markkinointiseminaarin ohjelma

Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa?

Aika: 18.2.2014 klo 12.00 -16.00
Paikka: Suomen Nuoriso-opisto, Pajatus-sali, Paukkulantie

OHJELMA

Klo 12.00 Kahvit
Klo 12.30 Elinvoimainen Saimaan maakunta –hankkeen tulokset ja katsaus tulevaan. Yhteismarkkinoinnin mahdollisuudet. Palautteet ja kokemukset, paneelikeskustelu.

Klo 14.15 Tauko

Klo 14.30 Yhteistyö yritysmarkkinoinnissa
Janne Leinonen, Saimaan Charmantit
Klo 15.00 Markkinointia yli maakunnan rajojen, keskustelua ylimaakunnallisesta yhteistyöstä
Matti Viialainen, Etelä-Karjalan maakuntaliitto
Klo 15.45 Loppusanat

TERVETULOA!

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2019

Tiedotteet 2017

Tiedotteet 2016

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010

Aluemarkkinointia yksin vai yhdessä? Seminaari pohtii yhteismarkkinoinnin etuja Mikkelissä

11.02.2014

Miten aluetta – maakuntaa, seutukuntaa, kuntaa tai kylää – ja sen tapahtumia on tehokkainta markkinoida? Sitä pohditaan Etelä-Savon maakuntaliiton järjestämässä tilaisuudessa 18. helmikuuta klo 12 – 16 Mikkelissä.

Seminaari Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa? on samalla maakunnallisen markkinointihankkeen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta päätöstilaisuus.

Tilaisuudessa pohditaan muun muassa, mitä alueen yhteismarkkinointi mahdollisesti antaa enemmän kuin yksin toimiminen. Entä miten maakunnan vahvuudet on paras viestiä maailmalle ja onko hankkeista jotain hyötyä?

Kokemuksiaan Etelä-Savon markkinointihankkeesta pohtivat paneelikeskustelussa hankkeessa mukana olleiden tahojen edustajat, muun muassa Savonlinnan Oopperajuhlien markkinointipäällikkö Helena Kontiainen ja Taidekeskus Salmelan toiminnanjohtaja Tuomas Hoikkala. Mukaan on kutsuttu myös kuntien ja liike-elämän edustajat.

Yli maakuntarajojen ulottuvaan aluemarkkinointiin kehottaa alustuksessaan Etelä-Savon entinen ja Etelä-Karjalan tuore maakuntajohtaja Matti Viialainen, jolle maakunnallinen markkinointi Etelä-Savo-vuosina oli lähes tulkoon sydämen asia.

Yhteistyön voimaa ja vaikeuksia yritysten markkinoinnissa pohtii toimitusjohtaja Janne Leinonen matkailualan yritysverkostosta Saimaan Charmanteista.

Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -markkinointihanke on toteuttanut muun muassa asumiseen, opiskeluun ja ostosmatkailuun liittyviä markkinointitoimia vuosina 2012 – 2013.

Sloganit Aurinkoista huomenta Etelä-Savosta, Vaihda maisemaa! Asumisen onnea järviluonnon rauhassa, Vain elämää Etelä-Savossa, Ready Study Go Mikkeli ja Lähes 100 liikettä ovat tehneet maakuntaa tunnetuksi niin televisiossa, radiossa, verkossa kuin erilaisissa tapahtumissakin.

Maakuntaliiton vetämän markkinointihankkeen tavoitteena on ollut lisätä maakunnan myönteistä tunnettuutta ja houkutella alueelle investointeja, yrittäjiä ja asukkaita. Hanke on vahvistanut myös maakunnan kulttuurin kärkitapahtumien vetovoimaa ja ostosmatkailua. Sen budjetti on ollut 1,9 miljoonaa. Hanketta on rahoitettu EU:n rakennerahasto-ohjelmasta.

Maakunnallisen markkinoinnin jatkoa selvitetään maakuntaliiton hankkeessa Etelä-Savon maakunnallisen markkinoinnin esiselvitys. Selvitys käynnistyi helmikuun alussa 2014, ja se kestää elokuun loppuun 2014.

Vuosina 2009 – 2011 maakuntaliitto veti markkinointihanketta Etelä-Savo – Saimaan maakunta tunnetuksi.

Lisätietoja antavat vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen elinvoimahankkeesta, puh. 044 770 0519, ja projektipäällikkö Heidi Miettinen esiselvityshankkeesta, puh. 044 770 0512.

Esimerkkejä Etelä-Savon markkinointihankkeen toimista myös osoitteissa:

Markkinointiseminaarin ohjelma

Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa?

Aika: 18.2.2014 klo 12.00 -16.00
Paikka: Suomen Nuoriso-opisto, Pajatus-sali, Paukkulantie

OHJELMA

Klo 12.00 Kahvit
Klo 12.30 Elinvoimainen Saimaan maakunta –hankkeen tulokset ja katsaus tulevaan. Yhteismarkkinoinnin mahdollisuudet. Palautteet ja kokemukset, paneelikeskustelu.

Klo 14.15 Tauko

Klo 14.30 Yhteistyö yritysmarkkinoinnissa
Janne Leinonen, Saimaan Charmantit
Klo 15.00 Markkinointia yli maakunnan rajojen, keskustelua ylimaakunnallisesta yhteistyöstä
Matti Viialainen, Etelä-Karjalan maakuntaliitto
Klo 15.45 Loppusanat

TERVETULOA!

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2019

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010

Aluemarkkinointia yksin vai yhdessä? Seminaari pohtii yhteismarkkinoinnin etuja Mikkelissä

11.02.2014

Miten aluetta – maakuntaa, seutukuntaa, kuntaa tai kylää – ja sen tapahtumia on tehokkainta markkinoida? Sitä pohditaan Etelä-Savon maakuntaliiton järjestämässä tilaisuudessa 18. helmikuuta klo 12 – 16 Mikkelissä.

Seminaari Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa? on samalla maakunnallisen markkinointihankkeen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta päätöstilaisuus.

Tilaisuudessa pohditaan muun muassa, mitä alueen yhteismarkkinointi mahdollisesti antaa enemmän kuin yksin toimiminen. Entä miten maakunnan vahvuudet on paras viestiä maailmalle ja onko hankkeista jotain hyötyä?

Kokemuksiaan Etelä-Savon markkinointihankkeesta pohtivat paneelikeskustelussa hankkeessa mukana olleiden tahojen edustajat, muun muassa Savonlinnan Oopperajuhlien markkinointipäällikkö Helena Kontiainen ja Taidekeskus Salmelan toiminnanjohtaja Tuomas Hoikkala. Mukaan on kutsuttu myös kuntien ja liike-elämän edustajat.

Yli maakuntarajojen ulottuvaan aluemarkkinointiin kehottaa alustuksessaan Etelä-Savon entinen ja Etelä-Karjalan tuore maakuntajohtaja Matti Viialainen, jolle maakunnallinen markkinointi Etelä-Savo-vuosina oli lähes tulkoon sydämen asia.

Yhteistyön voimaa ja vaikeuksia yritysten markkinoinnissa pohtii toimitusjohtaja Janne Leinonen matkailualan yritysverkostosta Saimaan Charmanteista.

Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -markkinointihanke on toteuttanut muun muassa asumiseen, opiskeluun ja ostosmatkailuun liittyviä markkinointitoimia vuosina 2012 – 2013.

Sloganit Aurinkoista huomenta Etelä-Savosta, Vaihda maisemaa! Asumisen onnea järviluonnon rauhassa, Vain elämää Etelä-Savossa, Ready Study Go Mikkeli ja Lähes 100 liikettä ovat tehneet maakuntaa tunnetuksi niin televisiossa, radiossa, verkossa kuin erilaisissa tapahtumissakin.

Maakuntaliiton vetämän markkinointihankkeen tavoitteena on ollut lisätä maakunnan myönteistä tunnettuutta ja houkutella alueelle investointeja, yrittäjiä ja asukkaita. Hanke on vahvistanut myös maakunnan kulttuurin kärkitapahtumien vetovoimaa ja ostosmatkailua. Sen budjetti on ollut 1,9 miljoonaa. Hanketta on rahoitettu EU:n rakennerahasto-ohjelmasta.

Maakunnallisen markkinoinnin jatkoa selvitetään maakuntaliiton hankkeessa Etelä-Savon maakunnallisen markkinoinnin esiselvitys. Selvitys käynnistyi helmikuun alussa 2014, ja se kestää elokuun loppuun 2014.

Vuosina 2009 – 2011 maakuntaliitto veti markkinointihanketta Etelä-Savo – Saimaan maakunta tunnetuksi.

Lisätietoja antavat vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen elinvoimahankkeesta, puh. 044 770 0519, ja projektipäällikkö Heidi Miettinen esiselvityshankkeesta, puh. 044 770 0512.

Esimerkkejä Etelä-Savon markkinointihankkeen toimista myös osoitteissa:

Markkinointiseminaarin ohjelma

Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa?

Aika: 18.2.2014 klo 12.00 -16.00
Paikka: Suomen Nuoriso-opisto, Pajatus-sali, Paukkulantie

OHJELMA

Klo 12.00 Kahvit
Klo 12.30 Elinvoimainen Saimaan maakunta –hankkeen tulokset ja katsaus tulevaan. Yhteismarkkinoinnin mahdollisuudet. Palautteet ja kokemukset, paneelikeskustelu.

Klo 14.15 Tauko

Klo 14.30 Yhteistyö yritysmarkkinoinnissa
Janne Leinonen, Saimaan Charmantit
Klo 15.00 Markkinointia yli maakunnan rajojen, keskustelua ylimaakunnallisesta yhteistyöstä
Matti Viialainen, Etelä-Karjalan maakuntaliitto
Klo 15.45 Loppusanat

TERVETULOA!

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2019

Tiedotteet 2016

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010

Aluemarkkinointia yksin vai yhdessä? Seminaari pohtii yhteismarkkinoinnin etuja Mikkelissä

11.02.2014

Miten aluetta – maakuntaa, seutukuntaa, kuntaa tai kylää – ja sen tapahtumia on tehokkainta markkinoida? Sitä pohditaan Etelä-Savon maakuntaliiton järjestämässä tilaisuudessa 18. helmikuuta klo 12 – 16 Mikkelissä.

Seminaari Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa? on samalla maakunnallisen markkinointihankkeen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta päätöstilaisuus.

Tilaisuudessa pohditaan muun muassa, mitä alueen yhteismarkkinointi mahdollisesti antaa enemmän kuin yksin toimiminen. Entä miten maakunnan vahvuudet on paras viestiä maailmalle ja onko hankkeista jotain hyötyä?

Kokemuksiaan Etelä-Savon markkinointihankkeesta pohtivat paneelikeskustelussa hankkeessa mukana olleiden tahojen edustajat, muun muassa Savonlinnan Oopperajuhlien markkinointipäällikkö Helena Kontiainen ja Taidekeskus Salmelan toiminnanjohtaja Tuomas Hoikkala. Mukaan on kutsuttu myös kuntien ja liike-elämän edustajat.

Yli maakuntarajojen ulottuvaan aluemarkkinointiin kehottaa alustuksessaan Etelä-Savon entinen ja Etelä-Karjalan tuore maakuntajohtaja Matti Viialainen, jolle maakunnallinen markkinointi Etelä-Savo-vuosina oli lähes tulkoon sydämen asia.

Yhteistyön voimaa ja vaikeuksia yritysten markkinoinnissa pohtii toimitusjohtaja Janne Leinonen matkailualan yritysverkostosta Saimaan Charmanteista.

Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -markkinointihanke on toteuttanut muun muassa asumiseen, opiskeluun ja ostosmatkailuun liittyviä markkinointitoimia vuosina 2012 – 2013.

Sloganit Aurinkoista huomenta Etelä-Savosta, Vaihda maisemaa! Asumisen onnea järviluonnon rauhassa, Vain elämää Etelä-Savossa, Ready Study Go Mikkeli ja Lähes 100 liikettä ovat tehneet maakuntaa tunnetuksi niin televisiossa, radiossa, verkossa kuin erilaisissa tapahtumissakin.

Maakuntaliiton vetämän markkinointihankkeen tavoitteena on ollut lisätä maakunnan myönteistä tunnettuutta ja houkutella alueelle investointeja, yrittäjiä ja asukkaita. Hanke on vahvistanut myös maakunnan kulttuurin kärkitapahtumien vetovoimaa ja ostosmatkailua. Sen budjetti on ollut 1,9 miljoonaa. Hanketta on rahoitettu EU:n rakennerahasto-ohjelmasta.

Maakunnallisen markkinoinnin jatkoa selvitetään maakuntaliiton hankkeessa Etelä-Savon maakunnallisen markkinoinnin esiselvitys. Selvitys käynnistyi helmikuun alussa 2014, ja se kestää elokuun loppuun 2014.

Vuosina 2009 – 2011 maakuntaliitto veti markkinointihanketta Etelä-Savo – Saimaan maakunta tunnetuksi.

Lisätietoja antavat vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen elinvoimahankkeesta, puh. 044 770 0519, ja projektipäällikkö Heidi Miettinen esiselvityshankkeesta, puh. 044 770 0512.

Esimerkkejä Etelä-Savon markkinointihankkeen toimista myös osoitteissa:

Markkinointiseminaarin ohjelma

Maakunnallisesti, yli rajojen vai yksin tehden – mitä yhteismarkkinoinnilla voidaan saavuttaa?

Aika: 18.2.2014 klo 12.00 -16.00
Paikka: Suomen Nuoriso-opisto, Pajatus-sali, Paukkulantie

OHJELMA

Klo 12.00 Kahvit
Klo 12.30 Elinvoimainen Saimaan maakunta –hankkeen tulokset ja katsaus tulevaan. Yhteismarkkinoinnin mahdollisuudet. Palautteet ja kokemukset, paneelikeskustelu.

Klo 14.15 Tauko

Klo 14.30 Yhteistyö yritysmarkkinoinnissa
Janne Leinonen, Saimaan Charmantit
Klo 15.00 Markkinointia yli maakunnan rajojen, keskustelua ylimaakunnallisesta yhteistyöstä
Matti Viialainen, Etelä-Karjalan maakuntaliitto
Klo 15.45 Loppusanat

TERVETULOA!

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2019

Tiedotteet 2017

Tiedotteet 2016

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010